განვიხილე სტანდარტების და მიზნების რუბრიკა,რომელიც მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,შევარჩიე შედეგები-ინდიკატორები,განვსაზღვრეისეთი მიზნები,რომლებიც მოსწავლეთ აზროვნების,უნარ-ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო-თემატიკასთან. ვიმუშავე მიმართულების მომცემი საკვანძო შეკითხვებზე.გავიხილე სწრაფი შეტყობინების ეფექტურობა.ვისაუბრე და ვიმსჯელე როგორ დავიცვა საავტორო უფლებები.ყველაფერმა ამან დამარწმუნა,რომ 21-ე საუკუნეში რამდენედ ეფექტურია სწალების ასეთი ფორმა მოსწალეთა უნარ-ჩვევების და აზროვნების ჩამოყალიბებისათვის.
No comments:
Post a Comment